Bagaimana untuk membuat azimat untuk cinta dengan tangan anda sendiri?

Setiap orang ingin merasai perasaan cinta bersama dalam hidupnya. Malah orang yang tidak mengakuinya, jauh di dalam hati menginginkannya. Jika anda masih belum mengalami kebahagiaan mencintai dan dicintai, maka anda boleh menarik cinta ke dalam hidup anda dengan membuat azimat untuk cinta.

loket azimat untuk cinta

Apakah azimat cinta?

Azimat cinta, sebagai peraturan, adalah objek di mana konspirasi ajaib dikenakan. Objek sedemikian untuk nasib baik dalam cinta boleh menjadi hampir semua objek material.

Azimat untuk menarik cinta berfungsi seperti berikut. Selepas objek itu melepasi upacara ajaib, ia menjadi tumpuan tenaga tertentu, di mana cinta datang ke dalam kehidupan seseorang. Jimat cinta sedemikian mesti dibawa bersama anda atau disimpan di tempat rahsia yang hanya diketahui oleh pemiliknya.

Objek terpesona sedemikian juga mengubah medan maklumat di sekeliling seseorang. Dia membina tenaga cinta untuknya. Dan seseorang dari dunia luar hanya boleh tertarik dengan apa yang dia sudah ada di dalam, apa yang ada dalam perasaannya. Terima kasih kepada azimat, seseorang bertemu orang dalam perjalanan yang berpotensi menjadikannya pasangan yang baik. Tetapi ini tidak bermakna sama sekali bahawa keberanian tidak diperlukan daripada seseorang untuk membina hubungan cinta. Jimat hanya akan menarik pertemuan yang diingini, tetapi orang itu masih perlu bersedia secara mental untuk pertemuan ini.

Sekiranya pertemuan yang menjanjikan cinta telah berlaku, maka anda tidak lagi boleh membawa azimat dengan anda, tetapi anda tidak boleh menyingkirkannya. Ia adalah perlu untuk berterima kasih kepadanya dan menjaganya dengan berhati-hati. Dalam kes ini, anda boleh mengatakan satu lagi konspirasi pada jimat, yang kini akan mengekalkan cinta sejati anda.

Bagaimana untuk membuat azimat untuk menarik cinta?

  • Talismans untuk menarik cinta mesti dilakukan, berada dalam mood yang baik, pada gelombang positif. Kerana dengan melakukan ritual ini di rumah, anda menyemainya dengan perasaan yang anda miliki. Sekiranya anda tersinggung oleh lelaki, maka lebih baik untuk menyelesaikan kebencian ini terlebih dahulu, dan kemudian teruskan ke ritual.
  • Jimat untuk cinta mesti dilakukan semasa bulan waxing. Bulan adalah penaung tenaga cinta, seks, dia pasti akan meningkatkan kuasa azimat anda jika anda mengambil kira kitarannya.
  • Apabila membuat azimat dan azimat untuk cinta yang hebat, adalah penting siapa yang anda fikirkan apabila anda melakukan ritual sedemikian. Adalah dinasihatkan untuk tidak memikirkan orang tertentu yang anda cintai. Lebih baik bayangkan di hadapan anda potret psikologi kolektif seorang lelaki yang anda ingin bersama. Ini adalah cara anda mengembangkan keupayaan anda untuk disayangi.
  • Iman dan harapan anda adalah penting dalam upacara ajaib ini. Tidak ada gunanya membuat azimat ini jika anda tidak percaya bahawa ia akan membantu anda mencari kebahagiaan dalam perhubungan. Pesona seperti itu membawa sinar cinta hanya kepada mereka yang mempercayainya.

Azimat untuk hati tanah liat

Azimat yang anda buat dengan tangan anda sendiri dan bercakap akan berfungsi lebih baik daripada jika anda membeli azimat siap pakai daripada ahli silap mata. Anda boleh membuat hati kecil anda sendiri daripada tanah liat. Ia mesti dilakukan semasa bulan waxing. Dalam beberapa cara, azimat ini akan menjadi Slavik, kerana nenek moyang kita juga membuat azimat dari tanah liat. Jadikan hati sedemikian dalam mood yang baik apabila anda mempunyai kepercayaan yang kuat terhadap cinta. Apabila hati itu sendiri sudah bersedia, maka katakanlah konspirasi berikut kepadanya:

"Perlu kepada yang perlu, hati penyayang, hati penyayang. Saya membuat hati bahagia, hati cinta untuk diri saya sendiri, saya cuba menarik awak. Anda mendengar usaha saya dengan hati anda, anda mencipta untuk anda dengan tangan anda sendiri, menarik anda. Seperti tanah liat meleleh dari tanganku, begitulah hati seorang pemuda yang mulia mencair daripadaku. Di antara kita, biarkan perasaan cinta membara, kebahagiaan tidak terukur dengan tangan kita sendiri dan kita akan mencipta. Saya menarik seorang lelaki muda, saya bercakap dengannya. ke hadapan. Cari. Amin".

Untuk melindungi hati tanah liat, anda boleh membuat beg yang cantik untuknya. Buat beg dengan tali supaya anda boleh mengetatkannya. Pakai azimat seperti itu di leher anda atau simpan di tempat yang tidak dapat dilihat oleh sesiapa pun. Setiap petang adalah dinasihatkan untuk berkomunikasi dengan hati, mengucapkan terima kasih terlebih dahulu untuk nasib baik dalam cinta, jadi anda akan menghiburkan diri anda dan mengisi hati anda dengan rasa syukur.

Azimat diperbuat daripada batu semula jadi

Pesona yang diperbuat daripada batu semula jadi berfungsi dengan baik untuk nasib baik dalam urusan cinta. Adalah dinasihatkan untuk diri sendiri memilih pesona batu mengikut horoskop. Jimat sedemikian menarik bukan sahaja perasaan cinta, tetapi juga wang, contohnya. Tetapi untuk kebahagiaan peribadi, konspirasi berikut mesti dikenakan pada jimat sedemikian:

"Saya menarik tenaga cinta ajaib daripada batu. Batu saya, batu berkilauan dengan saya. Biarkan kebahagiaan peribadi saya pergi ke kilauan itu. Saya akan menciptanya dengan tangan saya sendiri. Seseorang melihat cahaya saya, pergi ke kerikil saya. Bersama-sama kita akan bersinar seperti dua kerikil, bersama-sama kita akan bertemu kebahagiaan seperti orang lain tidak pernah melihatnya. Siapa yang menarik, dia menerima, kerikil untuk membantu. ke hadapan. Dapatkannya. "

Selepas itu, kerikil seperti itu, tentu saja, mesti dipakai di leher. Jika anda mendapati diri anda berada di sebuah syarikat di mana anda tidak mahu menarik sesiapa pun kepada diri anda, maka hiasan yang begitu menawan hanya bersembunyi di bawah pakaian anda. Dan sebaik sahaja anda merasakan ada orang yang berpotensi menarik di sebelah anda, maka segera keluarkan batu dari bawah pakaian anda supaya ia berfungsi untuk tujuannya.

Jimat kayu

Untuk menghidupkan perasaan cinta, buat azimat daripada kayu. Hanya pokok untuk ini anda perlu memilih yang khusus. Pilih mengikut horoskop anda. Atau sebagai pilihan terakhir, ambil sahaja pokok maskulin jika anda seorang lelaki, atau pokok feminin jika anda seorang wanita. Malah dahan biasa dari pokok boleh menjadi jimat dalam hubungan cinta jika anda meletakkan plot yang betul di atasnya.

Pada petang bulan waxing, ambil azimat kayu anda dan ucapkan kata-kata berikut kepadanya:

"Pokok kehidupan, pokok cinta, anda adalah personifikasi keluarga. Bantu saya membuatnya supaya saya dapat meneruskan keluarga saya. Bantu saya mencari orang yang saya ingin berakar umbi, dengan siapa saya ingin bersama. Tanam kekuatan, kuasa, berikan saya kuasa kehidupan, tenaga cinta. Saat kebahagiaanmu, saat cintaku. Dengan awak saya akan temui, tiada yang menakutkan dengan awak. ke hadapan. Dapatkannya. "

Biarkan cawangan sedemikian kering di rumah anda di tempat yang terpencil. Mereka mengatakan bahawa adalah baik untuk menjahit dahan yang terpesona menjadi bantal. Dengan cara ini, konspirasi yang sama dibenarkan untuk dikenakan pada pokok yang hidup. Untuk melakukan ini, anda perlu memeluk pokok dan menyebut semua perkara di atas. Pokok itu bertindak balas dengan cepat kepada permintaan ikhlas. Anda akan melihat bahawa keadaan, pemikiran, perasaan anda mengenai hubungan dengan lawan jenis telah berubah, kini mereka akan mempunyai lebih banyak harapan dan kepercayaan. Ini bermakna anda akan menghantar perasaan lain kepada dunia.

Azimat tatu

Tetapi tidak semestinya azimat itu harus material. Ada yang memilih tatu sebagai azimat. Dengan cara ini, jika anda takut untuk mendapatkan tatu seumur hidup, maka anda boleh membuat tatu sementara, contohnya, dengan inai. Pada musim panas, ia juga akan menjadi hiasan untuk badan anda. Anda boleh memilih mana-mana tanda, perkara utama untuk diri sendiri ialah menyulitkannya dengan cara tertentu. Berikut adalah contoh perkara yang anda boleh dapatkan pada diri anda sebagai tanda cinta:

  • Azimat untuk menarik cinta yang hebat dalam bentuk tatu boleh mengetuk hati yang indah, sudah tentu, ini bermakna cinta. Selain itu, variasi hati boleh menjadi sangat berbeza.
  • Ia boleh menjadi bunga, peony atau mawar. Ini bermakna anda mahukan hubungan yang sensual dan romantik. Pilih foto tertentu, dan pergi bersamanya ke salon.
  • Tanda infiniti juga boleh bermakna iman dan keinginan anda untuk cinta abadi, pengabdian antara pasangan menguasai di sini.
  • Ia boleh menjadi sejenis pasangan. Dua sayap, dua burung, dua haiwan. Ia juga mengenai hubungan yang bahagia. Tetapi pilih gambar di mana haiwan akan benar-benar melayan satu sama lain dengan baik.
  • Ia boleh menjadi tulisan "cinta" dalam pelbagai bahasa di dunia. Atau petikan yang merangkumi sikap anda terhadap perasaan ini.
  • Jalinan tangan juga melambangkan perhubungan.
  • Ia boleh menjadi sesuatu yang anda sendiri buat, perkara utama ialah meletakkan makna anda ke dalam tatu.

Minyak wangi jimat

Anda boleh membuat wangian anda sendiri yang akan menarik cinta ke dalam hidup anda. Untuk melakukan ini, anda memerlukan botol minyak wangi kecil dan minyak pati. Terdapat minyak pati tertentu yang mengandungi nota cinta.

Mula-mula, titiskan sedikit minyak asas ke dalam botol. Ia boleh menjadi minyak kuman gandum, anggur, minyak zaitun. Dan kemudian tambahkan dua atau tiga bau cinta yang paling anda sukai ke pangkalan ini. Antara minyak pati yang bertanggungjawab untuk perasaan jantung boleh dipanggil:

  1. Minyak bergamot - ia sangat melegakan, merangsang dan boleh membangkitkan imaginasi.
  2. Geranium - bau keghairahan, ia akan membawa ribut emosi baru ke dalam hubungan.
  3. Halia - akan memberi anda keazaman dan inisiatif berhubung dengan lawan jenis.
  4. Jasmine - membangkitkan keghairahan, menjanjikan percintaan.
  5. Kayu manis adalah bau menggoda, keselesaan, ia akan membantu membawa ringan dan suka bermain ke dalam hubungan.
  6. Cedar - Membolehkan anda dan orang pilihan anda meluahkan perasaan paling rahsia masing-masing dengan berani.
  7. Rose - haruman cinta itu sendiri, akan membuat anda jatuh cinta antara satu sama lain dalam sekelip mata.
  8. Jingga - akan memberikan kegembiraan kepada perhubungan, jika tidak ada kedekatan yang cukup dalam hubungan, maka oren akan membantu menyelesaikannya.

Calit dengan roh sedemikian dekat telinga dan belakang leher. Pastikan anda membuat azimat untuk cinta dalam mood yang baik.